Přeskočit na hlavní obsah
Všechny sbírkyZákaznická podporaAdministrátorNastavení LMS
Firemní informace - využítí a nastavení
Firemní informace - využítí a nastavení
Aktualizováno před více než týdnem

Funkce Firemní informace je určena k zajištění seznamování zaměstnanců popř. jiných osob v rámci BOZP a PO s informacemi o Specifikách BOZP a PO v dané organizaci.

Pro tento účel je firemní informace je nastavena tak, že se zobrazí a vyžaduje potvrzení od uživatele podle následujícího pravidla:

  • Při současném prvním nebo opakovaném přidělení kurzů (vstupní a pravidelná školení) BOZP a PO se informace zobrazí a vyžaduje potvrzení uživatele u prvního kurzu, který uživatel absolvuje, tedy buď BOZP nebo PO. Současným přidělením se rozumí takové přidělení, kdy časový úsek mezi termíny pro absolvování obou kurzů není delší než 30 dní.

  • Pokud je mezi termíny absolvování obou kurzů časový úsek delší než 30 dní, pak se firemní informace zobrazuje a vyžaduje potvrzení uživatele u obou kurzů.

Základní nastavení funkce Firemní informace provádí pouze podpora PREVENT, kde je možné vybrat jednu z následujících možností nastavení:

  • vypnuto (není k dispozici v administraci ani uživatelské části LMS)

  • zapnuto bez editace (funkce je k dispozici, ale spravovat ji může pouze podpora PREVENT)

  • zapnuto s editací (funkce je k dispozici a může ji spravovat administrátor)

Pokud je povolena editace firemní informace, administrátor může upravovat obsah firemní informace ve stejnojmenné rubrice.

Do firemní informace je možné vkládat text nebo odkaz.

Obsah firemní informace se zobrazuje uživatelům ve stejnojmenné rubrice.

Dostali jste odpověď na svou otázku?