Přeskočit na hlavní obsah
Všechny sbírkyZákaznická podporaAdministrátorZačínáme s INSTRUCTOREM
Kdo je administrátor a jaké jsou jeho hlavní úkoly?
Kdo je administrátor a jaké jsou jeho hlavní úkoly?
Aktualizováno před více než 6 měsíci

Administrátor je osoba, která má na starosti správu řídící aplikace (LMS) na straně zákazníka.

Mezi hlavní úkoly administrátora patří:

  • správa uživatelských účtů - vložení/odstranění/editace údajů uživatelů

  • sledování průběhu školení - přehledy/reporty

  • rozesílání upomínek nad rámec automatických - nesplněné kurzy, neodevzdané certifikáty

TIP!

  • Kontrolujte pravidelně přehledy školení a rozesílejte upomínky k nesplněným kurzům!

  • Nezapomínejte mazat účty odcházejících zaměstnanců.

Dostali jste odpověď na svou otázku?