Máte-li uzavřenu smlouvu na poskytování služby Čestná prohlášení o zdravotní způsobilosti s PLS PREVENT a obdrželi jste notifikační e-mail o implementaci služby, postupujte následovně.
Nastavení jazykových verzí
Standardně vám při implementaci přidáváme ČP ve všech jazykových verzích, ve kterých máte nastavenu komunikaci LMS s uživateli (CZ/EN).
Pokud byste chtěli nasadit ČP i v ukrajinštině (UA), kontaktujte [email protected].
Nastavení periodického opakování
Defaultně je nastavena doporučovaná perioda pro potvrzování ČP na 1x za 2 roky.
Pokud byste chtěli nastavit periodu opakování jinak, kontaktujte [email protected].
Nastavení formátu prohlášení
Defaultně je nastaveno elektronické podepisování prohlášení a ukládání elektronických záznamů.
Pokud byste chtěli nastavit čestná prohlášení k tisku a písemnému podepisování, kontaktujte [email protected].
Přidělení uživatelům
Při spuštění služby a prvotním přidělení ČP uživatelům máte několik možností.
A. Přidělit VŠEM IHNED s periodickým opakováním (DOPORUČENO)
Při tomto postupu přidělíte ČP prohlášení všem uživatelům k potvrzení ihned a následně budou uživatelé vyzýváni k opakovanému potvrzování ČP pravidelně podle přednastavené periody.
Výhodou tohoto postupu jsou zejména sjednocení přístupu k ověřování zdravotní způsobilosti v celé organizaci a jistota ověření zdravotní způsobilosti u všech uživatelů.
Při přidělení ČP všem uživatelům postupujte stejně jako při přidělování kurzu podle návodu:
UPOZORNĚNÍ
Pozor na jazykové verze ČP prohlášení! Pokud máte v INSTRUCTORU také uživatele komunikující v jiném než českém jazyce, je potřeba přidělit ČP uživatelům vždy v příslušné jazykové verzi.
B. Přidělit VŠEM v návaznosti na ABSOLVOVANÉ LÉKAŘSKÉ PROHLÍDKY nebo jiné předchozí ověření zdravotní způsobilosti
Při tomto postupu je možné přidělit uživatelům ČP s budoucím potvrzením v návaznosti na absolvované lékařské prohlídky. Každý uživatel tak bude vyzván k podpisu ČP až po uplynutí nastavené periody pro opakování ČP od data jeho poslední lékařské prohlídky, které bude do systému vloženo hromadným importem.
Pro tento postup kontaktujte vždy [email protected], kdy naše aplikační podpora provede hromadný import historie dat absolvovaných lékařských prohlídek a přidělí ČP uživatelům podle vašeho požadavku. Tato služba je zpoplatněna dle smlouvy.
C. Jiná individuální volba
Pokud požadujete jiné nastavení při spuštění služby ČP, např.:
přidělení všem nebo pouze vybraným uživatelům aplikační podporou PREVENT (zpoplatněno dle smlouvy)
přidělení pouze k jednorázovému potvrzení bez periodického opakování
apod.
kontaktujte vždy [email protected]. Rádi Vám se spuštěním ČP pomůžeme.
Pokud si nevíte rady nebo potřebujete s čímkoliv při spuštění ČP pomoct, neváhejte nás kontaktovat na [email protected].