Přeskočit na hlavní obsah

Jak spustit službu Čestná prohlášení o zdravotní způsobilosti v INSTRUCTORU

Aktualizováno před více než měsícem

Máte-li uzavřenu smlouvu na poskytování služby Čestná prohlášení o zdravotní způsobilosti s PLS PREVENT a obdrželi jste notifikační e-mail o implementaci služby, postupujte následovně.


Nastavení jazykových verzí

Standardně vám při implementaci přidáváme ČP ve všech jazykových verzích, ve kterých máte nastavenu komunikaci LMS s uživateli (CZ/EN).

Pokud byste chtěli nasadit ČP i v ukrajinštině (UA), kontaktujte [email protected].


Nastavení periodického opakování

Defaultně je nastavena doporučovaná perioda pro potvrzování ČP na 1x za 2 roky.

Pokud byste chtěli nastavit periodu opakování jinak, kontaktujte [email protected].


Nastavení formátu prohlášení

Defaultně je nastaveno elektronické podepisování prohlášení a ukládání elektronických záznamů.

Pokud byste chtěli nastavit čestná prohlášení k tisku a písemnému podepisování, kontaktujte [email protected].


Přidělení uživatelům

Při spuštění služby a prvotním přidělení ČP uživatelům máte několik možností.

A. Přidělit VŠEM IHNED s periodickým opakováním (DOPORUČENO)

Při tomto postupu přidělíte ČP prohlášení všem uživatelům k potvrzení ihned a následně budou uživatelé vyzýváni k opakovanému potvrzování ČP pravidelně podle přednastavené periody.

Výhodou tohoto postupu jsou zejména sjednocení přístupu k ověřování zdravotní způsobilosti v celé organizaci a jistota ověření zdravotní způsobilosti u všech uživatelů.

Při přidělení ČP všem uživatelům postupujte stejně jako při přidělování kurzu podle návodu:

UPOZORNĚNÍ

Pozor na jazykové verze ČP prohlášení! Pokud máte v INSTRUCTORU také uživatele komunikující v jiném než českém jazyce, je potřeba přidělit ČP uživatelům vždy v příslušné jazykové verzi.

B. Přidělit VŠEM v návaznosti na ABSOLVOVANÉ LÉKAŘSKÉ PROHLÍDKY nebo jiné předchozí ověření zdravotní způsobilosti

Při tomto postupu je možné přidělit uživatelům ČP s budoucím potvrzením v návaznosti na absolvované lékařské prohlídky. Každý uživatel tak bude vyzván k podpisu ČP až po uplynutí nastavené periody pro opakování ČP od data jeho poslední lékařské prohlídky, které bude do systému vloženo hromadným importem.

Pro tento postup kontaktujte vždy [email protected], kdy naše aplikační podpora provede hromadný import historie dat absolvovaných lékařských prohlídek a přidělí ČP uživatelům podle vašeho požadavku. Tato služba je zpoplatněna dle smlouvy.

C. Jiná individuální volba

Pokud požadujete jiné nastavení při spuštění služby ČP, např.:

  • přidělení všem nebo pouze vybraným uživatelům aplikační podporou PREVENT (zpoplatněno dle smlouvy)

  • přidělení pouze k jednorázovému potvrzení bez periodického opakování

  • apod.

kontaktujte vždy [email protected]. Rádi Vám se spuštěním ČP pomůžeme.

Pokud si nevíte rady nebo potřebujete s čímkoliv při spuštění ČP pomoct, neváhejte nás kontaktovat na [email protected].

Dostali jste odpověď na svou otázku?